torsdag 12 januari 2012

Torsdag torsdag

Gjorde alla 40 a och b mattetal jag fick av min mattelärare. Han blev stolt över mig! Sen såg han en bok av Kafka i min väska och blev ännu gladare. WOHO!

Kände mig lite duktig. Idag blir det asmycket middag. Nomnom. Hela kvällen bara flög förbi, hann inte ens göra matten. Sucksuck.

Glömde säga att jag har lånat ut mitt WoW-acc till André i min klass. Skrev ett kontrakt och allt. Awesome.

Igår spelade jag och Fanny schack. Sen pratade vi. Och pratade. Och pratade. Sen var klockan plötsligt halv tre. Då sov jag. Messade Cesar och sa åt honom att väcka mig. Så när han kom och knackade på dörren så vaknade jag, rullade in mig i täcket och skrek "GÅ! GÅ HÄRIFRÅN! LÄMNA MIG IFREEEED!" men ingen hörde. Sadface. 

Så vara astrött hela dagen. 



Kände mig lite snygg i kläderna idag. Men orkar inte med jeans just nu, och har inga strumpbyxor eller tights. 

Puss och hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar