måndag 9 januari 2012

NEJ SA JAG

"NEJ" sa jag och stannade hemma istället för att åka tillbaka till jävla Strängnäs. Ja, jävla Strängnäs som är fyllt av skola, ensamhet och ett tomt grönt rum.

Och nu tänker jag snacka lite WoW. Har varit lite depp inför skolan de senaste dagarna så har spelat massa WoW. Lvlade 80 med min troll healer Hjälplös. Sen fick jag ett quest där jag skulle döda 250 mobs, challenge accepted! Dödade ca 240, vilket tog ganska lång tid för mig som är healer så bara tio kvar men var tvungen att stänga av, tyvärr. Nu är jag i Strängnäs så ska försöka hitta en speldator som jag kan låna så kan jag spela lite lite lite. Har fem speldagar kvar, hoppas det funkar på fredag också! Hihi! Sen så fick jag, med lite hjälp av pojkvännen äntligen ihop 4000 g så jag kunde fixa en flyg-grej och sen poff poff poff och jag kan flyga snabbt i Orgrimmar. Fedt najs. Har ett sjöhäst mount också! Humm...

Funderar på att beställa två armband av min kompis. Om jag har nog med pengar. Janina fyller år imorgon och behöver tårta. Och jag råkade glömma tandkrämen i Stockholm. Bajs.

Kom till Strängnäs idag. Gick upp fem på morgonen. FEM. OH MY GOD. Mer om det sen!

Hej då, nu ska jag ha fysik!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar