lördag 14 januari 2012

I konserthuset

Stack till konserthuset med min familj och efter ett tag kom pojkvännen också. Var ganska najs. Lyssnade på kungliga filharmonikan med dirigenten Andreas Ahli. Vet inte varför jag la det på minnet men men.

Sen åt jag och älskling Sawadee. Åt nån grej som inte var så gott så får äta nått annat next time. Efter det stack han hem, men blev så att han och vännerna stack till rocks. I alla fall så stack jag och till premiären till pjäsen som Johanna var med i, "Trubbel". Blev riktigt överraskad, asduktiga var dem. Toppen! Fick träffa några gamla människor också. Som man inte sett på länge alltså, som Rasmus, Johanna själv och Marika. Träffade Johannas pojkvän Niclas också. Mys, han var snäll.

Sen stack jag hem. Home sweet home.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar