onsdag 18 januari 2012

My Fantastic Day! ♥

Hejsan! Redovisade ju vår sång idag. Ja det gick väl. Var ju så jävla skumt också, Michelle vill spela gitarr, okej då. Michelle vill sjunga, okej då. Hon har inte sammarbetat med någon för hon har hela tiden velat göra allt själv och dissat alla våra förslag. Men nu ska hon plötsligt vara borta, så jag och Felicia får slänga ihop en låt under en halv lektion. Vi rappar låten, visslar i den och spelar det på bongotrummor. Men det blev bra! Fan vad folk skrattade, inklusive mig. Folk gick fram till mig och sa till mig att det var det bästa de har hört och vissa sa att jag borde bli stand-up komiker. Åh jag blev så glad! Vad söta alla är! Sen blev det pizza till middag och efter det gick jag och Fanny till Mat-piraten och jag köpte lite läsk. OMNOMNOM.



Man kan redigera bilder på Dayviews så det är det jag leker runt med. Så jävla underbart ju! Livet känns helt fantastiskt just nu.

Det snöar ute! OH MY GOD. Så jävla mysigt ju! Jag har läsk, chips, en säng och allt jag vill ha just nu typ. Åh, jag blir nästan tårögd! Folk tycker jag är rolig vilket jag hela livet har sett som en livsuppgift, så det gör mig glad. Min kemi lärare är inte så jättesur på mig, jag behöver inte göra omprov på kemin, som jag var helt säker på att jag skulle vara tvungen att göra. Jag har typ fått preventivmedel. Jag har gjort det klart för Janina att jag inte är sur på henne utan bara inte vill vara vän med henne, så vi inte behöver "kriga". Emelie Norling Hård, en tjej på DV skrev nyss att hon älskar att läsa det jag skriver och gillar sakerna jag lägger upp! Åh, jag blir ju bara så jävla lycklig av allt idag! Mitt liv är så fantastiskt! Har även gjort blogger till min förstasida så jag kan blogga och inte glömmer bort det! Och det är ju bra! Och jag fixade latin läxförhöret som jag inte pluggat till! Och treorna hatar mig inte, utan tycker jag är rolig efter konserten. Och jag har gjort goda gärningar idag! Och Eva, min artes lärarinna kanske gillar mig för att jag tar ansvar över allt och är diktator-aktig! Och Johan, min matte lärare är glad på mig för jag fattar matten! Jag älskar denna dag, allt är så bra, jag är så glad!

Åh, nu ska jag sova. Puss och God natt, Dröm sött, Sov gott mina små sockerärtor! 

1 kommentar: