måndag 16 januari 2012

Måndag måndag blä bajs blä

Tjena hoppsan!

Lyssnade på Foo Fighters sången "Come Alive" och blev fett depp. Satt och åt glass klockan tio. Jag hatar att jag inte har någon självkontroll eller förmåga att säga "nej" ibland.

Frågar Natta gång på gång om hon kan komma hit men det blir bara aldrig så. Känns som att det är så krävande och så mycket att göra om man vill träffas en liten stund. Sen säger båda att man saknar varandra men det hjälper ju inte precis.

Blir ensammare i skolan för varje dag men eftersom jag är chill, lugnande och ärlig gillar väll folk mig ändå eller något. Men tror alltid att folk kommer börja hata mig om jag inte är glad hela tiden, och det är ju nästan sant typ.

Vet inte ens om jag är ledsen just nu men hade en dålig eftermiddag, har inga pengar, ingen mat, ingen motivation, ingenting. Jag vill liksom bara lägga mig i sängen och aldrig gå upp igen. Aldrig. Är så jävla trött på allt bara.

På matte lektionerna håller vi på med kvadrerings och konjugat reglerna, vilket jag redan kan. Kan även pq formeln men jag verkar vara den ända. Suck.

Franska lärarinnan tvingade mig att läsa för hela franska klassen. Förnedrad satte jag mig vid 9gag och bestämde mig för att jag skiter i franskan. Vi ska ha nationella prov i franska. I'm fucked.

Nej nu slutar jag deppa över er, puss och hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar