måndag 9 januari 2012

Awesome jag är

Hejsan! Jösses vad matte 2c tog krafter. Jag förstår det bara att man blir så trött så lätt. Alltså svårt men förståndligt!

Men i alla fall efter skolan hjälpte jag Sofia att välja glasögon. Hon ville ha några som passade henne bra så hon tog med mig som kritiker. Vi gick till guldfynd också och glodde på ringar för hon skulle fixa någon present till sin mor. Efter det stack vi till coop och jag handlade lite. Sen stack vi till rogge. Jag städade så fort jag kom hem, jättemycket. Efter det pluggade jag fysik. Vill inte hamna efter eller något, usch. Och nu vid nio tiden hade jag äntligen tid att göra middag. Det blev sallad med knäcke-macka. Nyttig som jag är, typ.

Känns som att jag idag levt det liv som alla vill att jag ska leva. Ta hand om mitt utseende, ställa upp, plugga, vara nyttig, städa, vara koncentrerad, tänka, hjälpa till och sånt. Det är väl bra, eller? Jag vet inte, tyckte bara dagen var jobbig så ska käka upp min middag och sova nu tror jag. Orkar inte mer.


Fan vad grym jag känner mig som äter sallad. Ska nog börja göra det mer ofta!



Awesome sallad. 

Ingredienser:

Isbergssallad
Körsbärstomater
fetaost i olja


Till lagning:

Tvätta isbergssalladen och tomaterna. Skär dem och blanda dem med fetaosten. Serveras med knäcke-macka.



Puss och ha en bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar