tisdag 10 januari 2012

Schack, lesk, soffa

Vann nästan ett schack parti mot Fanny nyss. Hon började förlora så vi hittade på lite egna regler som att man får swoppa, alltså byta plats på två pjäser som står bredvid varandra, så man t.ex. kan rädda kungen. Vi hittade även på att om kungen kommer till andra sidan planhalvan så återuppväcks hans kung fu talang och det blir kung fu kung! Då kan har röra sig som en drottning och häst. AWESOME.

Vi satt i as sköna soffor som man annars inte brukar sitta i. Vi drack massa läsk och åt chips. Jag gick för första gången till Mat Piraten! Den närmaste matbutiken och det var awesome! De hade allt! Inklusive barngodis! OMNOMNOM.

Sen nu insåg jag att jag inte har några naken bilder eller liknande på mig och jag sitter nästan naken i sängen så guess wat! Här får ni en oredigerad typ naken bild på mig.

Nu ska jag sova, natti!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar