tisdag 3 januari 2012

Disney on Ice!

Var på Disney on Ice med syster och Niklas! Hade köpt ett par stay-ups som jag hade på mig idag! Med min vanliga tur så går de sönder. Vi sitter på tunnelbanan och jag tar upp ena benet på det andra och blixtlåset som sitter på bakdelen av min sko (det där kändes så skumt att skriva men ni fattar, right?) fastnade i stay-upen och gjorde ett gigantiskt hål på mitt knä! Usch, hade haft det lite tufft för guess what, mensen är här och pojkvän ska sova hos mig i två dagar. Gr8. Men i alla fall, höll på att bryta ihop. Ni vet alla att min ekonomi suger så tänk er att jag köpte ett par svarta stay-ups för 100 kr som jag sedan, nästa dag, gör sönder av misstag när jag har varit försiktigt med dem hela dagen, och kan inte ha på mig dem mer. Så jävla idiotiskt, köpte dem och en bh, som min älskling och jag tyckte om, för att belöna mig själv och ge mig en bra start på det nya året. Kom hem jätteglad och allt och så går dem sönder. De där stay-upsen var allt jag pratade om! *stor suck* Mitt liv suger. Blä.

Okej, skit samma. Hade det riktigt kul på Disney on Ice och jag var typ mest entusiastisk verkade det som! Haha! Skulle fråga om vägen någonstans, minns inte var nu, men i alla fall så frågade jag en snubbe som sålde typ barngodis eller något, där i globen, och så var han skitsöt! Om inte Niklas hade varit där så skulle jag lätt bett om hans nummer. Jag lovar! Kände mig ju så otroligt snygg i de där stay-upsen.. Okej, jag kan visst inte släppa det! Men det är för att de var så snygga och perfekta!

Men Disney on Ice var riktigt kul! Rekomenderas för alla, stora som små!

Puss och ha det riktigt bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar