torsdag 5 januari 2012

Länge sen, buddies

Tjehenare! Förlåt för så dålig uppdatering, jag vet att jag suger, men det gillar ni. Så, vad har hänt sen sist? Nja, inte mycket. Gick på Disney on Ice med min syster och pojkvän, sen sov han hos mig i två nätter i rad! WOHO! Meeeeeen, jag fick mens, så ni ska inte tro att det hände något! Fniss, fniss.

Natta kommer hem idag också! WOHO! Och Erik! WOHO! Hoppas man får träffa dem igen, var sjukt länge sen och allt. Känner att jag glider från dem lite. Okej, inte lite utan sjukt mycket. Och det är sjukt jobbigt. Bara så ni vet liksom. Ehm. Ja.

Såååå... skit samma, nu snackar vi om något annat så vi (jag) inte blir för känslosam. Det vore väll inte bra! Så just nu så sitter jag och tittar på Friends och stickar! Mitt garn tar snart slut men, skit samma, börjar ändå skolan snart.




Usch, blev hemsk på foto idag men jag laddar upp ändå.

Puss hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar