torsdag 5 januari 2012

Buhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhu inlägg

Åååååååh! Känner mig arg, kass, ledsen och lite förbannad, trött, saknandes samt älskandes och ursinnig! Uh uh uh. Allt verkar gå dåligt just nu! Jag är bara arg på allt och inget vill som jag! Jag saknar min pojkvän! Jag saknar mina vänner! Men allting bara pissar på mig och ah, jo, det går dåligt! Alltid när jag mår såhär och sitter och bölar och klagar genom tårarna så brukar jag alltid skylla på, eller lägga till ska man nog säga, att jag är katt-allergiker. När jag börjar göra det gott folk så är det riktigt illa! Nu har jag två till grejer att lägga till! Mina stay-ups gick sönder och jag kommer aldrig bli en aktris! Det är liksom, om nått dåligt händer så börjar jag lägga på alla andra dåliga grejer på det så att det blir som ett stort massivt klot av dålighet som tullar rakt mot mig och pressar mig mot marken tills jag dör!

Vad vill jag med mitt liv egentligen?


Buhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhu inlägg, kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar