torsdag 14 juni 2012

Peppa, packa, planera!

Detta är även en "outfit" jag kommer ha under den tredje dagen, alltså söndagen. Så om ni inte har råkat springa in i mig tidigare under konventet så kan ni ju alltid säga hej just då!
Observera att jag på första dagen kommer ha neongröna byxor och skor med fraktaler på, vilket är svårt att missa!
Nej, nu ska jag fortsätta lyssna på Rymdreglage - Old Style (http://www.youtube.com/watch?v=4XDN2I78tlg) och fixa de grejer som behöver fixat! Lyssna gärna på Rymdreglage, de är grymma.
Kram på er och hej!
Btw, aut0crat.blogspot.com .Hej igen, tänkte att jag knappt skrev något i förra inlägget så skriver något nu. Har peppat och packat i sex timmar nu och som ni såg kom jag fram till lite vettigt. Rymdreglage - Old Style (http://www.youtube.com/watch?v=4XDN2I78tlg) har spelats under tiden och jag har även tagit hand om min lilla syster. Har städat köket inför mors hemkomst ty hon är på en båt och äter räkor med arbetskollegorna idag!
Imorgon är det UppCon och jag inser att jag inte kommer få någon sömn denna natt eftersom jag fortfarande har en del att fixa (åh, och då är det så jävla smart att blogga, sure). Måste t.ex. fixa lite mer Rymdreglage till mobilen så jag kan peppa, sen så måste jag duscha, raka mig och göra sådanna hygieniska saker. Vill även skriva klart min dikt innan tolvslaget men jag tror att dikta.se får klara sig utan mig i ett par dar. Tog även en paus mitt i allt packande och tittade igenom mina Artes-dagböcker. Wow, det har hänt mycket det här året, faktiskt. Det var kul att kunna bläddra genom sin aggression och kärlek, ångest, hat och förälskelse.


Kram på er, nu ska jag förflytta mig mot duschen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar