onsdag 13 juni 2012

Hemmamys

hurrdurr hemmakläderHejsan kärt folk! Efter 40 minuters konstant svettandes som en gris så är jag nu fylld med energi. Efter att jag blev klar med träningen så tog jag en kall dusch och satte på mig le hemma kläder. Urgh, har ont i kroppen men inte på det sköna ont, tyvärr. Nu har jag även tittat på "How I met your mother" och "Top Model" och ska hämta syster.

Idag har dagen inte varit som jag hoppats. Jag var riktigt peppad på att träffa Natta idag, men hon skulle träffa Rasmus och göra annat så det får helt enkelt bli någon annan gång! Hann ju i alla fall träna lite och vila och så. Jag tänker positivt, som alltid, och allting löser sig!

Jag och Christoffer ska kanske ses på söndag. Christoffer är min internet kompis som jag träffat via WoW. Han har funnits där för mig i tårar och skratt och han kan alltid få mig att le. Vi ville träffas under UppCon i helgen men sen så insåg vi att han åkte ju bort till Metaltown under den tiden så vi trodde inte vi skulle kunna ses men nu har vi äntligen hittat tid att ses på söndag. Jag vet inte hur jag känner, jag vill bara göra ett bra intryck och vara fin under UppCon dagarna, jag vet inte varför men det känns viktigare nu än någon gång förut.



Jaja, skriver mer sen, kram!

1 kommentar: