måndag 11 juni 2012

Åska och dunder

Helt otroligt! Gick ut för att jogga till Hässelby Strand. Tänkte att det skulle bli mysigt och det är ganska skönt att jogga ibland faktiskt. När jag väl joggade fram till stranden så börjar det små-regna. Efter bara någon sekund så börjar det spö-regna och jag står under ett träd ganska länge och hoppas på att det tar slut. När jag förlorade hoppet så power-walkade jag hem och blev helt genomblöt. Tyckte jag såg så rolig ut när jag gick där, helt dyngsur så jag log mot alla som gick förbi mig. Det intressanta var, att de log tillbaka. Ja, jag såg rolig ut men jag pratade med en gumma t.ex. och en man som bor i mitt område hälsade på mig för första gången. Jag har nu insett, om jag inte ser ut som en bitter kärring så kanske folk kommer tänka annorlunda om mig?






Sen blev det soligt när jag väl kom hem, intressant nog! Har tagit en dusch nu i alla fall och sitter och tänker inte göra mer aktiva saker idag! Tänker sitta i sängen, titta på film och spela sims!

1 kommentar: