fredag 29 juni 2012

Chillkrök

Tja! Idag har jag letat efter mobil och ätit kebab med Natta och Erik. Anledningen till varför vi träffades är för det första för att jag saknar dem och för det andra för att jag var arg. Lägenheten som jag och Fanny hade hittat höjdes i pris på ett invecklat sätt, vilket gjorde så vi var tvungna att tacka nej till den. Jag var arg och gick runt och svor och trampade på duvor. Så vi gjorde mänskligheten en tjänst och lugnade ner mig, fick mig på bra humör och lät mig träffa mina bästa vänner.
Vi bestämde oss även för att göra något tillsammans under natten också. Första tanken var att nattgibba på io, men vi fick inga platser. Nästa tanke var att dygna i stan, men det skulle bli lite segt. The final tanke var att ha chillkrök på Kanabadet, vilket det blev! Vi skickade iväg Erik för att köpa cider och rom, sen köpte vi även cola, marshmallows, korv och en engångsgrill.
Så runt elva tiden så drog vi dit. Vi började med cider och sen drack vi rom och cola. Jag vet inte varför, men plötsligt var all alkohol jävligt äcklig! Kunde knappt dricka något alls, men blev ändå lite lullig faktiskt. Inte alls lättpåverkad.
Jag, Erik och Natta grillade både korv och Marshmallows och vi tvingade Erik att springa hem och ta med senap och ketchup, nom. Var så sjukt gott med korv, helt obeskrivligt!
Vi låg och myste på en filt och Natta var taggad på att bada. Vi hade alla badkläder men efter att Natta och Erik känt på vattnet blev de genast otaggade.
Vi kissade mycket och satt sedan och gungade ett tag, pratade om massa saker. Det var skönt men kändes samtidigt lite risky att prata om personliga saker. Det är inte så att jag inte litar på mina vänner, utan det är mest svårt att prata om personliga saker, tycker jag.
Efter det så myste vi lite mer innan vi klockan två drog hem till Natta och sov.















2 kommentarer:

  1. HAHA "lite" cider xD trodde du menade typ 3 burkar hahah. Kanske för att romen var hemmabränd!!! Nej men det finns bara en god rom, och det är captain morgan :D hör och lär av denna visdom min lärljunge, hör och lär :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var Captain morgon, fast den ljusa. ^^

      Radera