torsdag 24 maj 2012

Myslinnet - STRIKES AGAIN



Myslinnet på mig idag, och gissa vad! Har nyss kommit hem från André som följde mig hem och allt, genom halva Strängnäs! Visserligen är inte Strängnäs så stort, men det var en gullig tanke. En man blev skjuten igår vid skolan i Strängnäs och han ville att jag inte skulle dö, eller att vi skulle dö tillsammans innan kemi provet, jag vet inte riktigt.
Vi åt i alla fall 2,5 liter chokladpudding så var tvungen att ta en gurkmacka när jag kom hem, vill inte känna puddingsmaken i munnen mer.
Jag som hade tänkt att bli hälsosam, har varit lagom hälsosam i en vecka nu men i tisdags så joggade jag i 40 min och gjorde 40 min yoga. Skulle bara äta nyttigt också men vem kan säga nej till pudding-plugg-dejt?
Hade ganska kul med André men det blev lite sent, vill gärna sova men ni förstår. Om man är tvungen att välja mellan skola, socialt liv och sömn så blir det tyvärr sömnen som får lämna ens vardagliga liv.

Måste sova nu, upp klockan sju. Puss, god natt!

1 kommentar:

  1. Hahahaha, bästa linnet! ;)
    Gullig grabb! ^^

    Duktigt med träningen och yogan! :)

    SvaraRadera