tisdag 29 maj 2012

en dålig dag

Är hemma efter en sorgens lektion. Min favoritlärare gjorde det officiellt att han skulle sluta. Jag vet även att jag inte direkt utmärker mig som elev och ibland funderar jag på om han verkligen vet att jag existerar. Nu är jag fast besluten vid att dagen kommer vara dålig men jag försöker se små glad ut ändå. Gräsklipparmannen kom idag igen men nu var jag förberedd, vaknade av mig själv vid nästan sju tiden och låg i sängen ett tag tills jag insåg att jag måste duscha. Så när jäveln kom och skulle klippa gräset idag igen((!!!) wtf, man!?) så var det inte en lika stor aggressions faktor som igår. Gick till frukosten utan byxor och blev utskrattad så fick till slut sätta på mig shorts. Kom försent till engelskan och min lärare annonserade att han på riktigt och inte på låtsas skulle sluta. Det var dåligt. Sen kom Johan och var sur, det gjorde Sofia sur och jag tog det med en nypa salt. Nu, ett glas oboy senare känner jag mig bara ledsen, rakt igenom miserabel över att Theo ska sluta.
Nuförtiden, när jag är ledsen så dricker jag oboy. Men då blir jag tjock och det gör mig också ledsen.
För att förstärka min ledsamhet så får ni bilder.



När ni nu ser bilderna så kanske ni tänker "Wow, har hon klippt sig!?" men ack nej. Ty jag har fått mitt hår bränt så nu vägrar det vara ruffsigt. Jag känner mig hemskt, seriöst, man kan inte ta ifrån mig mitt fluffiga, ruffsiga och okontrollerade hår. Allt suger. Noterade även de hemska påsarna under ögonen och jag vet inte om jag sov inatt, eller alltså, jag intalar mig att jag sov fastän jag kanske inte gjorde det. Hemskt. Idag har jag mitt typ näst sista prov. Hoppas jag får G, orkar inte plugga. Jag vill bara kolla på film, spela skyrim eller nått och ligga och bli tjock, fast ändå bli smal och snygg.

Näe, idag är det en dålig dag, farväl!

1 kommentar: