torsdag 3 maj 2012

Försökte bjuda André på avocado med kakao.

Gick inte så bra.
Har gjort nationella och har sjukt mycket att göra idag! Har maxima prov idag och sen slutar jag, WOHO. Ska kanske köpa shorts, en vit bh, en bandana eller sjal eller liknande och bra strumpor. Sen får jag inte glömma att packa, vattna blommorna och snacka med Per.
Grejen är att jag kanske ska byta skola så måste snacka med honom. Nu kanske ni frågan er "varför?" jo, därför. Orkar inte förklara så ni behöver inte ens fråga. Men jag kan väl säga att det är lite om misslyckanden, känslor och ekonomi.
Ja, juste, det där med kakao och avocado. Jag har en kompis, Nessy, vars blogg jag följer. (http://nessyys.blogg.se/) Hon hade en gång gjort en god dessert till sin familj eller något som blev riktigt uppskattad. Hon mixade ihop: 2 bananer, 1 msk honung, 2-4 msk kakao och en avocado. Eftersom jag försöker lära mig att äta avocado, fastän det är så inte gott, så försöker jag hitta på ett bra, nyttigt och gott alternativ att äta saker. Provade desserten men den blev inte lika omtyckt hos mig, André och Sofia. Haha, åh vilken konstig blandning av saker!

BRB äta pannkaka.

Okej, är tillbaka från lunchen nu. Jag och André satt och snackade om våra erövringsplaner och hur en perfekt nation skulle vara, alltid lika mysigt.
Han satt även och klagade på att jag bara åt två pannkakor då han åt typ tretton. Hahah, alltså åh, killar.
Nu blir det att tagga till matematiskt dator prov. Toppen toppen.


Hej på er!

2 kommentarer:

  1. HEEEY! Jag är din s.k bästa vän, I think i allafall.. så jag borde ju visst få fråga! It´s a big thing!!! Alltså skolbytet. Till vilken, varför, hur, när, 100%? GAAAH, damp i mitt huvud nu.

    SvaraRadera
  2. om du byter skola måste vi brevväxla <3

    SvaraRadera