fredag 18 maj 2012

Det som en gång var en fet jävla äng - Hässelby-Vällingby teater

Åh juste! Har glömt att berätta för er ju!

Idag var jag och såg på min gamla, duktiga, fantastiska teatergrupp som har deltagit i en grej som heter Länk där olika teatergrupper spelar upp olika nyskrivna teatermanus och min grupp hade gått vidare ända till Riksteatern! Så jag åkte till Riksteatern i Hallunda idag och såg på dem och en annan grupp som framförde "en vampyrberättelse" vilket också var riktigt rysligt bra!
Min grupp framförde en pjäs som heter "det som en gång var en fet jävla äng" som är en intressant pjäs som jag själv skulle vilja framföra. Det skulle vara kul och jag är så ledsen att jag inte går kvar.
Tog lite kort på min grupp med Johannas kamera, nu ska ni allt få se.











Nej nu får ni ha det bra! Puss! Shame on you att ni inte kom! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar