lördag 1 september 2012

Nomnom alkohol

Fest igår också. Seriöst, bästa festen ever! Tror inte den kommer kunna toppas på jävligt länge! Drack vodka blandning igår, vin (varm&kall) som smakade äppelkaka och sen shotade jag vodka. Najs! Dansade och det var jätteskönt, träffade massa folk som var underbara, skaffade vänner, tog på en skitsnygg tjej, lärde mig röka! Helt otroligt, har inte fattat riktigt hur man röker förut för folk typ "det är som att andas normalt". Ehhh, nej. Nu-uh, är det inte alls! Hålla röken i munnen, sen ska den in till halsen och så håller man den där ett tag innan man blåser ut! Sen rökte jag vattenpipa, såå skönt! Men sen kom typ fågelkillen (har glömt hans namn igen men jag snackade om fåglar med honom) och välte ner sista kolbiten vi hade. Jag dansade också och snackade med en snygg kille med dreads. Han var lite stor i kroppsbyggnaden, gillar sånna killar, och så hade han långa dreads och en cool t-shirt. Så jag snackade med honom, han skulle visa mig en låt (vid dj-bordet) och i nästa sekund så hånglar vi och han tar mig mellan benen. Jag hör Janina säga "näääämen titta!" och kommer på att vi ju måste gå snart för hon har redan ringt sin mor och bett henne hämta oss. Så jag säger det till snubben och är tvungen att avlägsna mig. Men, HAHA, JAG KUNDE HA SEX OM JAG VILLE, sa jag typ resten av kvällen. Winning dance på det. Brukar inte hooka up med killar så. Lägger upp nån fyllebild också.

















En sista bild fick bli på Janinas kissemiss. Så söt. Åh och juste, bananbilden är bakisfrukost. Nomnom, banan och kaka och energydrink.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar