måndag 24 september 2012

Idag har det varit en kylig dag

Fy fan, har fryst ihjäl idag. Har ätit två goda tomatmackor, en snickersbit på 20 gram och druckit te. Hade jeans, varma strumpor, t-shirt och tjocktröja under hela dagen. Ändå har jag varit jättekall! En sammanfattning av dagen skulle väl vara att jag satt i köket,åt tomatmacka, skulle plugga, satte på mig mina nya jeans, träffade Fanny, gick till ett coolt café där jag och Fanny tappade sim-kortet i en liten soffspringa och försökte få upp det i 40 min tills vi samlade mod att fråga personaltjejen som fick upp det på 3 min, träffade Jessika. Lite bilder får förklara resten. (Förlåt för pixelbilderna, men mobilen vägrar ladda upp dem på ett fint sätt och jag orkar inte trixa. )



















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar