tisdag 11 september 2012

Imorgon är det tisdag

Så vad har hänt idag? Ja, jag har som alla andra haft lektioner. Christoffer åkte till Storbritannien idag. Juste! På tal om flygplan så var det elva-tolv år sen planet krashade in i WTC. Jadu, tiden går snabbt. Istället för att prata med er om min fortsatt tråkiga dag så skippar jag resten och kommer fram till the main thing. 
Idag har jag bestämt mig för att det inte är tisdag idag. Idag är det måndag igen, så ni vet. Pizza-tisdagen har alltså blivit flyttat från måndag till tisdag imorgon. Så det har egentligen inte alls blivit flyttat. Bara att det är tisdag imorgon. 

Nu sitter jag för övrigt och lyssnar på "Eskalator", ska även göra kemi. Har ätit sallad, känner mig varken hungrig eller mätt. Vet för övrigt inte vad jag ska ha på mig på skolfotograferingen imorgon, nån idé? Någon? 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar