onsdag 8 maj 2013

Two Door Cinema Club

Så tillslut kom tisdagen. Satt och pluggade som ett as hela tisdagen fram tills att jag behövde fixa mig och sånt. Skulle ju på konsert på kvällen!
Så jag duschar, snackar med Carro, kommer försent så hon får vänta, sen går vi till Medis och dricker cider med hennes Västerås-polare. Vi kommer in sist eftersom vi inte pallar stå i kö. Där inne träffar vi på världens finaste garderob-vakt. Sen så sticker vi till scenen, vi sitter lite där, sen går vi runt och kommer tillbaka när förbandet börjar. Då är vi längst bak. Vi kommer fram till mitten och kämpar oss sedan nästan längst fram! Jag står på fjärde raden från scenen och Carro på andra! Sen, när de började spela så stod jag tillslut bredvid Carro, näst längst fram! Det var grymt kul! Tyvärr inte lika mycket ös som jg hoppats på men det var ändå värt! När konserten var slut så skulle sångaren hälsa på alla och då tog han min hand!!! Han höll den aslänge också! It was amazing!

Kom hem med Carro efter att vi ätit falafel tallrik, sen så läste jag kemi och somnade. Willgren hämtade upp henne senare!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar