onsdag 8 maj 2013

Riksprov

Så jag går upp fyra timmar senare, klockan fem och har panik. Mamma har gjort frukost att ta med och efter en kvart är jag ute ur huset.
Jag läser kemi på stationen, på tunnelbanan, på centralen, på tåget, i skolan och sen har jag prov. Åt en sgod macka och drack kaffe på tåget också, tack mamma!



Vet inte hur det gick, förhoppningsvis får jag G. Blev så överraskad när riksprovet skiljde sig så mycket från testprovet. På testprovet bestod hela G-delen av "ringa in rätt svar"-frågor, inte på det riktiga. Så, vi får se hur det går. Samtidigt så var det väldigt mycket biokemi. Visst, jag är inte grym på kemi över huvud taget, men jag hoppas att jag kan något inom biokemi. Åååh.

Sen efter provet åt jag lunch, hade matte, fick Berlin information och hade en och en halv timmes kemi. Bra schemalagt alltså, hahah!

Sen så sprang jag till stationen, tog en glass och åkte hem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar