söndag 5 maj 2013

Påsken

Var på bio med Natta och Erik på fredagen, vi såg på den där Oblivion. Den var väl sådär, gillade grundtanken men filmen var för mycket drama och konstigheter för mig!

På lördagen så stack jag och såg på syrran som skulle uppträda med Brommagymnasterna. Det var kul! Hon är duktig hon, och många andra där också!
Kom hem och sov ett tag, sen målade jag ägg! Vi har ju ortodox påsk, vilket betyder äggmålning och matlagning och förberedelser! Såg på Jesus Christ Superstar samtidigt, grymt bra film! Alltså, den äldsta versionen från 1974 menar jag nu. Den är värd att se!
Sen satt jag och pluggade kemi inför riksprovet på onsdag!

På söndag så duschade jag, eheheh. Sen pluggade jag mest hela dagen till kemiprovet! Sen såg jag på Jesus Christ Superstar med mamma, drack vin, åt kött och ägg och godis! It was awesome! Jättemysig påsk var det helt enkelt! Kändes jättekonstigt att ät kött igen efter 1 1/2 månads avbrott! Min mage var konstig hehehe.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar