torsdag 9 maj 2013

Körsbärsblom

Idag vaknade jag upp och stack med familjen till Kungsträdgården för att ännu en gång se på de blommande körsbärsträden. Mamma fixade mitt hår och jag invigde den nya pigelin-klänningen! Fick skitlånga ben i den och kände mig ganska snygg hela dagen faktiskt! Tog som vanligt massa bilder och sen var familjen tvungen att sticka! Så jag smsade dit Natta! Hon kom efter typ en timme och jag såg på kungliga slottets vaktbyte medan jag väntade! Även vi tog några kort och sen skulle vi käka lunch! Jag var assugen på jättemycket så vi drog förbi donken och tog en var sin cheesburgare och sen stack vi till en pizzeria och satt där i typ två timmar innan vi stack till Vällingby! Personalen på pizzerian erbjöd oss klubbor för att vi satt så länge, hahaha!
Sen så kom vi till Vällingby, tog en slush och satt och snackade ganska länge på torget. Plötsligt kommer Madde ut från biosalongen! Madde är min polare som jag har känt skitlänge men vi har tyvärr inte setts på ett år! Så vi sitter och snackar tjejskvaller och gamla goda tider ett tag och sen är hon tvungen att gå!
Sen sticker jag och Natta in och sätter oss vid Hemköp för jag fryser arslet av mig där ute! Efter ett tag äter vi asmycket choklad och åh jag har för dålig självbehärskning! Haha, jag är verkligen kass på att säga "Nej, tack, jag vill inte ha just nu." utan jag typ "Ah, najs med choklad, ge hit, omnomnomnom". Hahahah, typiskt mig! Jag kommer fan gå upp alla tjugo kilo som jag gått ner om jag flyttar tillbaka! Haha, nej men nu ska ni få se lite bilder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar