söndag 21 april 2013

WHY GOD WHY!?!?!?

Försökte nyss sola på balkongen. Fy fan va kallt! Ser massa bilder på instagram på folk som ligger på sina balkonger och njuter av D-vitamin, men hur gör dem det? Jag klarade fem minuter och sen så kände jag fuck this och gick in igen. Får väl ta och plugga mer eller något. Ska träffa Natta men hon ska duscha först, så jag har nog tid!

Sen ville jag knulla idag också, men plötsligt så försvann alla mina ragg! Vafan händer med världen? Hade ju en dejt idag, men killen var ute igår och har inte skrivit till mig än, möjligtvis död alltså. Sen har jag en annan som jag bara tänkte ha sex med, men han har ögoninflammation och jag tänker inte riskera att få det med mitt dåliga immunförsvar och åka dit. Sen hade jag en kille som har försökt att bjuda hem mig till honom i över en vecka, men mitt i allt så slutade han svara! (jag kunde ha ätit våfflor just nu :c ) Sen så har jag en skitsnygg kille som jag verkligen verkligen verkligen vill ligga med, men han bor i Uppsala. Jag tar inte ens upp Patrik på den här listan, han jobbar. Har massa som är typ 28 år som jag inte tänker ligga med heller. Sen har jag äcklet från förra veckan som ville ligga igen, men jag dissade honom brutalt (go me!). Har en ganska schysst kille i Blackeberg (tror jag) men nu börjar det bli för sent för att ligga med nån alls. Plus att den killen är 26 och min limit går egentligen vid 25 (tror jag).
Äh, knulla får det bli imorgon. (Har två killar i Strängnäs nu också, hihihi!) Peace out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar