tisdag 7 augusti 2012

Med Janina - underbar tjejdag!

Har haft en awesome dag med underbara Janina. Det var awesome att få ha en tjejdag igen då man pratade om girly things, avslöjade hemlighetet och oroade sig för onödiga saker. På tal om det sista så är jag på väg hem från Philip. Vi såg på någon konstig film och anime. Fick även ett underbart filmtips, Orgasmo, som jag gärna vill se med Natta och Erik sen om de inte redan sett den alltså.
Jag har bara den korta blå klänningen på mig och det regnar i Stockholm. Jag som redan är lättfrusen, nu fryser jag ihjäl, haha.
Sen förlorade jag nyss min sanna kärlek, en underbar kille på bussen som jag inte kan glömma. Hoppas han inte glömmer mig heller...
Hoppas ni har en lite bättre kväll än mig och om ni inte har d
et så kan jag pigga upp er med två saker. Det första är bilden på Janina, finns en fin på mig som jag lägger upp sen. Och nummer två är mer tröstande kanske, jag vill också lägga mig ner på asfalten och gråta, men no worries, vi kommer upp igen!
God natt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar