tisdag 18 oktober 2011

Så jävla underkänd

Ig på fyra saker. Varför går jag en matematisk linje när jag inte ens tycker om matematik? Jag tycker inte det är intressant. Den ända matematik behövs för är när man ska kolla om man har fått tillbaka rätt växel i mat affären. Varför skulle jag någonsin vilja räkna ut hur långa sidorna på en triangel är? Jag kan ju trots allt mäta.
Jag vill bara dö. Jag duger inte till något. Jag duger aldrig till något. Jag hamnar alltid i situationer där jag är sämst. Jag hamnar alltid i grupper där jag är dålig. Ibland så hatar jag bara mig själv. Jag vill inte inse hur mycket alla runt om kring mig hatar mig. Jag vill inte inse att de är irriterade på mig. Jag vill inte det här.

Jag ville något annat med mitt liv, jag ville inte vara sämst längre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar